Scoateți dragostea în afara legii!

Dragostea ar trebui trecută pe lista sentimentelor negative. Căsătoriile din dragoste se fac adesea praf. Niște amorezi au plâns prin balcoane, cântând serenade cu sufletele zdrobite, iar un scriitor a devenit celebru pentru că tinerii și-au luat viața din dragoste. Sentimentul ăsta te face să mergi ca orbul și să dai adesea cu capul de zid.

Ai fluturi care îți umblă prin stomac și când dispar, te simți sleit de viață. Cercetătorii își tot dau cu părerea și spun că dragostea durează trei ani. Dacă durează puțin, de ce aș mai avea nevoie de ea? Unii mai spun că se transformă, dacă o dăm în metamorfoză, atunci nu mai e dragoste. Alții o iau de-a valma și admit că există mai multe feluri de dragoste. Alții cred că putem fi îndrăgostiți de mai multe persoane odată. Vedeți ceva bun în asta? Vă întreb din nou, bătând cu palma în birou, chiar vedeți ceva bun în asta?

Tot cu dragoste, dar față de Dumnezeu (cum ar veni…), unii cu mințile vraiște distrug viețile altora. Am toate motivele să cred că mă pot lipsi de dragoste. Am toate motivele să cred că până și Dumnezeu e sătul până peste cap de atâta dragoste. Cineva mă întreba aseară dacă am o relație de dragoste cu partenerul și, pe legea mea, că am luat întrebarea drept insultă.

continuarea pe http://www.catchy.ro/scoateti-dragostea-in-afara-legii/84518

Barbara Stanwyck as ‘Megan Davis’ – 1933 –

Lasă un răspuns

