Dispar toate femeile

Postez în această seară o poezie, scrisă de Mustafa Alahmad,  sirian care trăiește în România.

,,Când mă uit la ochii tăi

Dispar toate femeile

Și strălucesc stelele

Și dansează în marea cerului

Și zâmbește luna

luminează pământul și cerul

Când mă uit la ochii tăi

Dispar toate femeile

Și marea se umple de puritate și fericire

Și apar perlele care desfășoară secretele

Și frumusețea perlelor și coralilor

și pacea delfinilor cu dansurile

Deasupra apei

Să dea cadou scrisori de dragoste

milioane de tone din adâncul sufletului

Când  mă uit la ochii tăi

Dispar toate femeile

Se deschid florile în larg

Se clatină crengile în vânt

Cu puritatea frumosului parfum

Parfumul umple lumea și mările

Acoperă câmpiile și munții

Distruge granițele

Plantează semințele de flori

Înalță florile fără a fi udate cu apă

Când mă uit la ochii tăi

Dispar toate femeile

Și cântă păsările cele mai frumoase simfonii

de dragoste

Călătorește în țări

face departe aproape și sensibilitate

Dragostea este temelia și adresa

Dar și claritatea sufletului

Adevărul cald și liniștea

Când mă uit la ochii tăi

Dispar toate femeile

Și încep tunete și fulgere

și curge apa iernii

și aprinde în interiorul meu focul

Arde în adâncimea simțurilor mele

Și se conturează bătăile inimii mele

Desenează dor și dragoste  în adâncul sufletului  meu

Cântecului  ecoului   infinit

și infinit

Și se ridică temperatura în mine

Și se sfârșește orice concurs

Când mă uit la ochii tăi

Dispar toate femeile

Dispar toate femeile”

(traducere din arabă)

Lasă un răspuns

