Fanfara de pe munte

 

f0542938d3fedae24e34333f800cbd31
Charles Rennie Mackintosh-1897

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Călătoream înspre inima lumii

Trăgeam amândoi la aceeași căruță

Cai obosiți

Stăpânul, un bici pentru mine, un bici pentru tine

Eu am răsturnat căruța cu flori

Eu…

Mirosul de libertate

îmi ardea tălpile

Ce-ți folosește ție povara florilor?

Crezi tu că biciul îți aduce Onoare?

Crezi tu că fanfara va cânta pentru tine?

Cât de prost ai fost să crezi

În ceva fără contur

Fără nume

Și florile pot fi de plumb

Și florile

Măcar eu am fost dreaptă

Cu mine

 

 

 

Lasă un răspuns

